وظایف رابط پاسخگویی به شکایات
۱-دریافت شکایت شفاهی یا کتبی ارباب رجوع وراهنمایی به مسئول بلافصل متشاکی جهت رسیدگی درجا وپاسخگوی سریع ، دقیق وقوی به شاکی ازطرف مسئولین واحدها
۲-دریافت و ثبت شکایات مردم ( مراجعین ) و پرسنل ، از واحد ها، کارکنان مدیران وهمچنین شکایات ارسال شده از طرف نهاد های نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیکی یا به صورت پیامکی ( با مستندات مربوطه )
۳- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت ها وپیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی
۴- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واطله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکی
۵- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه وتا حد امکان تجزیه وتحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست مرکز و مافوق در دانشگاه
۶- پیگیری گزارشهای تهیه شده جهت مدیران ارشد و ریاست دانشگاه و مشخص نمودن نتیجه از طرفین مسئولی مربوطه به صورت مکتوب
۷-پیگیری های مستمر پاسخ ها وکارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان
۸- ثبت کلیه شکایات رسیده از نهاده ها ، تلفنی یا پیامکی در نرم افزار مربوطه طرح تکریم ونرم افزار اکسل اداره رسیدگی به شکایات
۹- دریافت پاسخ و توضیحات مکتوب از متشاکیان در خصوص شکایات مطرح شده
۱۰- پاسخ مکتوب به شکایات شاکیان بعد از نیجه گیری از بررسی وتحقیقات
۱۱- اعلام کتبی تذکرات به متشاکی در صورت نیاز با معرض شدن تخلف