آقای علی خسروی : رئیس امور اداری و عمومی
داخلی:۱۰۸
شرح وظایف:
· دریافت دستور وبرنامه کار از از سرپرست مربوطه
· راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی وتقسیم کار بین آنها
· برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از منابع موجودسازمان
· برنامه ریزی جهت ارتقاءمستمر کیفیت فرایند ها
· برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی پرسنل
· تهیه شرح وظایف کارکنان تحت سرپرستی وابلاغ به آنها
· نظارت برانجام کارهای کارگزینی مانند مرخصی ، ترفیعات ،بازنشستگی برابرقوانین ومقررات استخدامی
· نظارت برکارهای دفتری وارسال ومراسلات ستاد ومراکز تابعه
· رسیدگی ونظارت برمتصدیان امور عمومی مراکز
· رسیدگی ومراقبت دفاتر حضور وغیاب کارکنان وکارت زنی
· بررسی نامه های تهیه شده وامضای آنها
· شرکت در کمیسون ها ونشت های مربوطه
· تهیه گزارش لازم برای مقام مافوق
· بررسی آمار عملکرد ماهانه واحد های زیر مجمومه وارائه راهکار جهت بهینه سازی فعالیتها
· پیگیری موارد تخلف اداری وکاری پرسنل ومسائل حقوقی مرکز تا حصول نتیجه
· انجام دیگر کارها مربوطه برابر دستور مقام مافوق
· نظارت وسرپرستی (مدیر خدمات پشتیبانی وتدارکات ،چاپ وتکثیر ، نقلیه ،انبار ملزومات ،کارگزینی ، نگهبانی ،کارپردازان ،دبیرخانه(
· جایگزین سرپرست
· جوابگویی به شکایات پرسنل وارباب رجوع
· برگزاری جلسات حل مسائل پرسنل
آقای علی خسروی :کارشناس امور اداری (رابط حضور و غیاب – کارگزینی و ...)
داخلی : ۱۰۸
شرح وظایف:
· تهیه و تنظیم گواهی کار کلیه پرسنل در ماه جهت امور مالی
· ثبت کارت و اثر انگشت پرسنل و رفع مشکلات ، اعمال تغییرات در خصوص نرم افزار حضور و غیاب
· جمعآوری و ارائه مستندات و پاسخگویی به شکایات مطابق با فرآیندهای مربوط به سازمان زیر نظر مسئول مربوطه در اسرع وقت
علی خسروی : کارشناس امور اداری (رابط حضور و غیاب )
داخلی: ۱۰۸
شرح وظایف :
· نرم افزارهای حضور و غیاب کیمیا (جهت رفع مشکلات ، اعمال تغییرات و انجام امور محوله به درخواست
· مسئول مافوق)
· تهیه و تنظیم گواهی کار کلیه پرسنل در ماه جهت امور مالی
· ثبت کارت و اثر انگشت پرسنل در نرم افزار مربوطه
دریافت دستور برنامه کار از سرپرست مربوطه .
برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی ومتصدیان امور عمومی در زمینه قوانین ومقررات اداری .
برنامه ریزی جهت گزارش دهی به موقع آمار نیروی انسانی مراکز تحت پوشش .
برنامه ریزی جهت تسریع دراجرای صدور احکام ارزشیابی عملکرد سالانه ،ارتقائ گروه ، بازنشستگی ،استخدام
نظارت برعملکرد متصدیان امور عمومی مراکز تابعه ونحوه اجرای قوانین ومقررات اداری
نظارت برنحوه عملکرد پرسنل قسمتهای مختلف کارگزینی ورفع اشکالات عملکردی آنها.
نظارت برنحوه گزارشات برنامه نرم افزار تایمکس وپیگیری اصلاح اشکالات آن
شرکت دردوره های آموزشی واستفاده عملی از آموخته ها.
انتقال آموخته ها به کارکنان تحت سرپرستی .
اطلاع وآشنایی از قوانین ومقررات جاری وارائه آموزش های لازم به پرسنل مرتبط با آنها
آشنایی کامل با امکانات نرم افزاری کارگزینی ونرم افزار تایمکس وپیگیری جهت افزایش وبهبود توانایی های برنامه
تهیه شرح وظایف کارکنان تحت سرپرستی وابلاغ به آنها .
انجام بموقع مکاتبات مربوط به ارتقاء گروه بازنشستگی ،انتصاب ،استخدام ،انتقال .
انجام مکاتبات متفرقه در خصوص نیازهای کارکنان مراکز.
نگهداری وطبقه بندی بخشنامه ها .
ارائه نظر مشورتی در ارزشیابی کارکنان تحت سرپرستی .
همکاری وهمفکری با پرسنل تحت سرپرستی در جهت ارتقاء مستمر کیفیت فرآیند ها .
انجام دیگر کارهای مربوطه برابر دستور کیفیت فرایند ها .
شرح وظایف کارگزین :
دریافت دستور وبرنامه کار ازسرپرست مربوطه .
گرد آوری مدارک لازم برای تشکیل پرونده .
تهیه وتنظیم پیش نویس خلاصه پرونده کارگزینی کارکنان .
تنظیم پیش نویس مکاتبات لازم با واحد های ذیربط .
تهیه وتنظیم پیش نویس احکام مرخصی (استحقاقی ،استعلاجی ، بدون حقوق ) ارتقای گروه و.....برابر قوانین ومقررات ونظر مسئولین مربوطه .
کارشناس کارگزینی :
رسیدگی به پیشنهادات ودر خواست های رسیده درباره امور استخدامی ، تبدیل وضع استخدامی ، ارتقای گروه ، بازنشستگی .
تهیه وتنظیم کارت مرخصی پرسنل.
تهیه لیست کارکرد ماهانه پرسنل واعلام به سرپرست مربوطه .
گرد آوری اطلاعات مورد نیاز برای وضع کارکنان با توجه به قوانین ومقررات مربوطه .
تهیه گزارش های لازم برای سرپرست مربوطه .
انجام دیگر کارهای مربوطه برابر دستور مافوق .
شرح وظایف بایگان:
دریافت دستور وبرنامه کار از سرپرست مربوطه .
تفکیک نامه ها وبایگانی آنها واسناد واوراق ومدارک وتهیه فهرست مربوطه برابر روش تعیین شده .
شماره گذاری پرونده ها برابر تاریخ صدور ونگهداری آنها .
استخراج وتحویل پرونده پرسنل به کار گزینی برحسب نیاز .
پیوست کردن پرونده با سوابق مربوط به هر یک از نامه های که سوابق آنها خواسته شده وبایگانی مجدد آنها وثبت در دفاتر مخصوص .
ضبط اوراق در پرونده های مربوط وجایگزین کردن آنها
صورت برداری ،طبقه بندی وکد گذاری وبایگانی پرونده ها .
برگ شماری – پشت نمره کردن برگهای پرونده ها .
نگهداری دفتر اندکس یا کارته ای مخصوص بایگانی وتعیین شماره هر یک از پرونده ها
آماده کردن پرونده هایی که بایستی به خارج از اداره فرستاده شوند .(شمارش برگها ، لاک ومهر کردن ، تهیه فهرست وغیره )
انتقال پرونده ها ی پایان یافته به بایگانی راکد با اجازه سرپرست مربوطه .
تهیه گزارش های لازم .
انجام دیگر کارهای مربوط برابر دستور مقام مافوق
مسئول دبیر خانه :
ثبت نامه ها وبخش نامه ها وارده در دفتر اندیکاتور وشماره گذاری آنها .
تفکیک وتوزیع نامه ها جهت اقدام به واحد های مربوطه وپیگیری آنها .
حفظ ونگهداری نامه ها وبخش نامه ها ،اسناد ومدارک وپرونده های محلی پرسنل .
پیگیری اجرای به موقع قوانین وبخش نامه ها تا حصول نتیجه .
توزیع دعوت نامه ها وصورتجلسه شوراهای بهداشتی مراکز وارسال به محلهای مربوطه .
متصدی چاپ وتکثیرونامه رسان :
در یافت دستور وبرنامه کاری از مسئول واحد
فتوکپی -پلی کپی – زیراکس – وتکثیر جزوات وسایر اوراق به تعداد مورد نیاز براساس درخواست واحد ها ودستور مسئول واحد
شمارش ، بسته بندی ، چسب زنی ودوخت وبرش برگهای تکثیر شده .
نگهداری وبایگانی فرم ها ونمونه های تکثیری واحد ها ومراکز .
نگهداری وسرویس ونظارت مستمر دستگاه ها ووسایل ولوازم مورد استفاده .
نظارت برنحوه کار وکیفیت وسایل لوازم مورد استفاده واقدام به موقع در جهت رفع نقص.
در خواست تعمیر یا تعویض قطعات وسایل ولوازم مورد استفاده در موقع مناسب .
در خواست لوازم مورد نیاز بر اساس برنامه ذخیره سازی .
دریافت لوازم در خواست شده .
تهیه گزارش عملکرد ماهیانه .
نامه رسان :
دریافت برنامه ودستور کار از سرپرست مربوطه
در یافت مکاتبات نشریات نامه ای اداری مدارک واحکام دعوت نامه ها جزوه ها امانات وثبت مشخصات آنها در دریافت رسید .
توزیع مکاتبات و.... بین واحد ها وگیرندگان آن ودر یافت رسید .
برگشت دادن مکاتبات ونشریات و....که بنا به دلایلی به گیرندگان مربوطه تحویل نشده است .
پست کردن نامه ها وامانات پستی ومانند آنها از طریق اداره پست وتلگراف ودیگر مراجع ودر یافت رسید .
مراقبت ونگهداری اسرار محرمانه در حدود وظایف شغلی .
مراقبت در جلو گیری از گم شدن اسناد ومدارک ومکاتبات .
مراقبت در استفاده در ست از وسیله نقلیه در اختیار برای جلوگیری از استهلاک بی رویه آن
گزارش فعالیتها ، مشکلات به سرپرست مربوطه .
انجام دیگر کارهای مربوطه برابر دستور مقام مافوق .
مسئول حضور وغیاب
اعلام شروع بکار در پایان کار پرسنل طبق فرمهای موجود در اسرع وقت .
تنظیم وکنترل دفاتر حضور وغیاب با دستور مقام مافوق وتهیه گواهی انجام کار ماهیانه .
تنظیم کارت مرخصی پرسنل وثبت مرخصی های روزانه ومرخصی ساعتی در کارت مرخصی پرسنل .
مطابقت کارت مرخصی پرسنل با کارت موجود در کارگزینی مرکز بهداشت غرب هر ماه ۱ بار