نام و نام خانوادگی مسئول واحد:
علی خسروی
وظایف کمیته تخصصی طرح تکریم ارباب رجوع
برنامه ریزی برای تحقق فعالیت های پیش بینی شده در برنامه هفتم از هفت برنامه به خصوص با تاکید موارد زیر:
۱- شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
۲- تدوین منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
۳- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، کتاب راهنما، تابلو اعلانات، استقرار سیستم تلفن گویا و ...
۴- نظرخواهی از مراجعان به دستگاه درباره کیفیت و چگونگی برخورد پرسنل بخش
۵- ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور تشویق پرسنل بخشی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند و برخورد با پرسنل بخش خطاکار
۶- نظارت بر حسن اجرای طرح تکریم و رفتار کارکنان با مردم